بورڈ آف ڈائریکٹرز
ڈائریکٹرز پروفائل
حسین داؤد
چیئرمین
حسین داؤد
چیئرمین

جناب حسین داؤد معروف پاکستانی کاروباری شخصیت ہیں جو سماجی کاموں میں بھی سر گرمی سے حصہ لیتے ہیں۔آپ مختلف منافع بخش اور غیر منافع بخش اداروں مثلاًداؤد ہرکولیس کارپوریشن لمٹیڈ، اینگرو کارپوریشن لمٹیڈ، کراچی ایجوکیشن انیشیاٹیو، اور دی داؤد فاؤنڈیشن کی قیادت کر رہے ہیں۔ان اداروں میں داؤدہرکولیس کارپوریشن لمٹیڈ گروپ کے پر چم بردار ادارے کی حیثیت رکھتی ہے اور خوراک و توانائی کے شعبوں میں سرمایہ کاری کرتی ہیجب کہ کراچی ایجوکیشن انیشیاٹیو نامی ادارہ کراچی اسکول آف بزنس اینڈ لیڈرشپ نامی گریجویٹ مینجمنٹ اسکول کو فنڈز کی فراہمی کا بندوبست کرتا ہے۔دی داؤد فاؤنڈیشن بھی ملک بھر میں تعلیم اور صحت کے متعدد ادارے قائم کرنے کی روایت کی حامل ہے۔

جناب حسین داؤد کی سماجی ذمہ داریوں میں ورلڈ اکنامک فورم اور اس کے گلوبل ایجنڈا آف اینٹی۔کرپشن اینڈ ایجوکیشن کی رکنیت شامل ہیں۔جناب حسین داؤد کو ری پبلک آف اٹلی کی جانب سے’’اطالوی جمہوریہ کی میرٹ کا سرکاری آرڈر(Ufficiale Ordine Al merito della Repubblica Italiana)‘‘ بھی عطا کیا جا چکا ہے۔ جناب حسین داؤد نے کیلاگ اسکول آف مینجمنٹ ، نارتھ ویسٹرن یونیورسٹی ، یو ایس اے سے ایم بی اے کی ڈگری حاصل کی ہے اور شیفیلڈ یونیورسٹی، برطانیہ سے فلزیات (Metallurgy) میں گریجویٹ ہیں۔

جناب حسین داؤد نے سنہ ۱۹۷۴ء میں دی ہرکولیس فاونڈیشن کے بورڈ میں شمولیت اختیار کی۔



انعام الرّحمن
چیف ایگزیکٹو آفیسر
انعام الرّحمن
چیف ایگزیکٹو آفیسر

انعام الرّحمن چیف ایگزیکٹو آفیسر جناب انعام الرّحمن داؤدہرکولیس کارپوریشن کے موجودہ چیف ایگزیکٹو آفیسر ہیں۔ ماضئ قریب میں آپ قابل تجدید توانائی کے ادار ے ریون انرجی لمٹیڈ کے نام سے گروپ کی قیادت بھی کر چکے ہیں جس نے ٹیناگا جنراسی لمیٹڈ(Tenaga Generasi Limited) کے نام سے۵۰ میگا واٹ کا پاور پلانٹ بھی قائم کیا۔اپنے۲۵ برسوں سے زیادہ عرصہ پر محیط پیشہ ورانہ تجربہ میں ، جناب انعام الرّحمن قابل تجدید توانائی، خوراک، پارچہ بافی(textiles)، فیشن اور ملبوسات (apparel) ، لائف اسٹائل (lifestyle) اور کاروباری مشاورت میں مہارت رکھتے ہیں۔

بطور ڈائریکٹر، ان کے موجودہ پورٹ فولیو میں اینگرو کارپوریشن لمٹیڈ، دی حب پاور کمپنی لمٹیڈ اور سایان لمٹیڈ(Cyan Limited) شامل ہیں۔ اس سے قبل آپ سوئی ناردرن گیس پائپ لائنزلمٹیڈ(SNGPL)، داؤد لارنس پور لمٹیڈ،سندھ اینگرو کول مائننگ کمپنی لمٹیڈ(SECMC)، لاریب انرجی لمٹیڈ،سچ انٹرنیشنل لمٹیڈ(SACH International Limited) اور پیبلز پرائیویٹ لمٹیڈ کے بورڈز میں بھی بطور ڈائریکٹر خدمات انجام دے چکے ہیں۔۔



صمد داؤد
چیف ایگزیکٹو آفیسر
صمد داؤد
چیف ایگزیکٹو آفیسر

جناب صمد داؤد،داؤد ہرکولیس کارپوریشن لمیٹڈ کے چیف ایگزیکٹو ہیں ۔ اس کے علاوہ ، آپ اینگرو فوڈز لمیٹڈ کے چےئرمین اور داؤد لارنس پور لمیٹڈ ، دی حب پاور کمپنی لمیٹڈ ، اینگرو کارپوریشن لمیٹڈ ، اینگرو فرٹیلائزرز لمیٹڈ اور Tenaga Generasi لمیٹڈ کے بورڈز کے ڈائریکٹر ہیں ۔ آپ حال ہی میں لاہور میں اٹلی کے اعزازی قونصل جنرل منتخب ہوئے ۔ جناب صمد ینگ پریذڈینٹ آرگنائزیشن ، پاکستان چیپٹر کے ممبر بھی ہیں ۔ جناب صمد داؤد نے یونیورسٹی کالج لندن ، یوکے سے اکنامکس میں اپنی گریجویشن مکمل کی اور پاکستان انسٹی ٹیوٹ آف کارپوریٹ گورننس سے کارپوریٹ گورننس کے ایک سرٹیفائیڈ ڈائریکٹر ہیں ۔



شہزادہ داؤد
ڈائریکٹر
شہزادہ داؤد
ڈائریکٹر

جناب شہزادہ داؤد اینگرو کارپوریشن لمیٹڈ ، دی حب پاور کمپنی لمیٹڈ ، داؤد کارپوریشن پرائیویٹ لمیٹڈ ، (Patek) پرائیویٹ لمیٹڈ ، اینگرو پولیمر اینڈ کیمیکلز لمیٹڈ ، (Sirius) پرائیویٹ لمیٹڈ ، Tenaga Generasi لمیٹڈ اور داؤد لارنس پور لمیٹڈ کے بورڈز کے ڈائریکٹر کے طور پر اپنی خدمات انجام دیتے ہیں ۔ آپ داؤد فاؤنڈیشن کے ٹرسٹی بھی ہیں ۔ 

جناب شہزادہ نے فلاڈیلفیا یونیورسٹی ، یو ایس اے سے گلوبل ٹیکسٹائل مارکٹنگ میں ایم ایس سی ، بکنگھم یونیورسٹی ، برطانیہ سے ایل ایل بی کیا ہے اور پاکستان انسٹی ٹیوٹ آف کارپوریٹ گورننس سے کارپوریٹ گورننس کے ایک سرٹیفائیڈ ڈائریکٹر ہیں ۔ آپ کو ورلڈ اکنامک فورم کی جانب سے ینگ گلوبل لیڈر 2012 کے طور پر منتخب کیا گیا ۔



سبرینہ داؤد
ڈائریکٹر
سبرینہ داؤد
ڈائریکٹر

سبرینہ داؤد ، داؤد فاؤنڈیشن کی موجودہ سی ای او ہیں اور داؤد پبلک اسکول کے بورڈ آف ٹرسٹیز کی ممبر ہیں ۔ آپ اینگرو فوڈز لمیٹڈ کی ڈائریکٹر بھی ہیں ۔ ماضی میں آپ داؤد ہرکولیس کارپوریشن لمیٹڈ اور داؤد لارنس پور لمیٹڈ سمیت داؤد ہرکولیس گروپ کی مختلف کمپنیوں میں مارکیٹنگ ، کارپوریٹ کمیونیکیشنز ، ایڈمنسٹریشن اور سی ایس آر کے شعبوں میں اپنی خدمات انجام دیتی رہی ہیں ۔ 

آپ نے یونیورسٹی کالج لندن سے میڈیکل بشریات میں ایم ایس سی اور بشریات اور لاء میں لندن اسکول آف اکنامکس سے بی اے کیا ہے ۔



پرویز غیاث
ڈائریکٹر 
پرویز غیاث
ڈائریکٹر 

جناب پرویز غیاث ملک میں ٹویوٹا برانڈ کی گاڑیوں کے ایک معروف آٹوموبائل مینوفیکچرر ، انڈس موٹر کمپنی لمیٹڈ کے سی ای او ہیں ۔ جناب پرویز غیاث بورڈز آف اسٹینڈرڈ چارٹرڈ بینک ( پاکستان ) لمیٹڈ اور Injaz پاکستان پر ایک آزاد ڈائریکٹر کے طور پر اپنی خدمات انجام بھی دیتے ہیں ۔ 

آپ نے اکنامک میں بیچلر کی ڈگری حاصل کی اور انگلینڈ اور ویلز میں انسٹی ٹیوٹ آف چارٹرڈ اکاؤنٹینٹس کے ایک رکن ہیں ۔



شبیر حسین ہاشمی 
ڈائریکٹر
شبیر حسین ہاشمی 
ڈائریکٹر

جناب شبیر ہاشمی کا پروجیکٹ فنانس اور پرائیویٹ ایکویٹی میں 30 سال سے زائد کا تجربہ ہے ۔ آپ نے ابھرتی ہوئی مارکیٹ کی ایک بڑی نجی سرمایہ کار Actis Capital کی قیادت کی ہے ۔ اس سے پہلے آپ پاکستان اور بنگلہ دیش کے لئے سی ڈی سی گروپ Plc کے ایک بڑے علاقائی پورٹ فولیو کے لئے ذمہ دار تھے ۔ آپ نے USAID کے ساتھ ایک طویل مدت بھی گزاری اور پھر ملکی توانائی کے شعبے میں منصوبہ بندی اور ترقی میں مہارت کے ساتھ پاکستان میں مختصر وقت گزارا ۔ آپ نے سی ڈی سی / Actis کے نمائندے کے طور پر 24 سے زائد ڈائریکٹر شپس اور 11 آزاد ڈائریکٹر شپس پر کام کیا ہے ۔ فی الحال ، آپ بورڈز آف یو بی ایل فنڈ منیجر ، اینگرو فرٹیلائزر ، اینگرو پاورجن قادرپور اور LMKR ہولڈنگس پر ایک آزاد ڈائریکٹر کے طور پر خدمات انجام دے رہے ہیں ۔ آپ ہیلپ کےئر سوسائٹی کے بورڈ آف گورنرز پر بھی شمولیت رکھتے ہیں جو لاہور میں غریب بچوں کے لئے چلایا جارہا ہے ۔ آپ داؤد کالج آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی ، پاکستان کے انجینئر ہیں اور جے ایف کینیڈی یونیورسٹی ، امریکہ سے ایم بی اے کی ڈگری حاصل کی ہے ۔



حسن رضا الرحیم
ڈائریکٹر 
حسن رضا الرحیم
ڈائریکٹر 

جناب رحیم ایک ماہر پیشہ ور بینکارجن کا بینکاری اور مالیاتی خدمات کی صنعت میں 30 سال کا بین الاقوامی تجربہ ہے ۔ آپ بورڈز آف Cyan لمیٹڈ اور داؤد لارنس پور لمیٹڈ پر بھی اپنی خدمات انجام دیتے ہیں ۔ 

آپ نے انٹرنیشنل بینکوں میں مختلف اعلیٰ کردار ادا کیا ہے اور نئے کاروبار کے اقدامات کو لاگو کرنے اور ناول کلائنٹ کوریج پلیٹ فارم قائم کرنے میں اہم کردار ادا کیا ہے ۔ JP مورگن پر آپ نے بحرین ، قطر اور سعودی عرب میں گلوبل کارپوریٹ بینک قائم کیا اور اس کی سربراہی کی ، جس سے پہلے آپ پاکستان میں سینئر کنٹری آفیسر بھی تھے اور سنگاپور کی بنیاد پر علاقائی کارپوریٹ فنانس ٹیم کا حصہ تھے ۔ آپ ٹیلی کام ، اےئرلائنز ، او اینڈ جی اور پیٹرول کیمیکل کی صنعتوں میں بڑی پیچیدگیاں ایم اینڈ اے ٹرانزیکشنز اور پرائیوٹائزیشنز میں کُل 5 ارب امریکی ڈالر اور 2 ارب امریکی ڈالر سے زیادہ کے حکومتی قرضوں اور بانڈ کے مسائل کو وجود میں لائے ، ان کی قیادت اور تکمیل کی ۔ اس سے قبل جناب رحیم Mashreq بینک psc ، ANZ گرنڈلیز بینک plc ، اور Exxon کیمیکل پاکستان لمیٹڈ کے ساتھ خدمات انجام دیتے تھے ۔ آپ کی زیورخ ، بحرین اور دبئی میں بھی تعیناتی ہوئی اور امریکہ میں یونیوسٹی آف ڈیلاوےئر سے اپنی ڈگری حاصل کی ۔ 



عمران سعید
ڈائریکٹر 
عمران سعید
ڈائریکٹر 

عمران سعید ایم آئی ٹی سلون اسکول آف منیجمنٹ (MIT Sloan School of Management) میں انٹریپرینیورشپ اینڈ انوویشن (Entrepreneurship and Innovation) فیکلٹی کے رکن ہیں جہاں وہ ڈسرپٹو ٹیکنالوجیز(Disruptive Technologies)، نیو بزنس ماڈلز (New Business Models)، سافٹ ویئر اینڈ انٹرپرینیورشپ (Software and Internet Entrepreneurship)، اور گلوبل انوویشن ان لارج کمپنیز (Global Innovation in Large Companies) جیسے مختلف موضوعات پر تعلیم دیتے ہیں۔ ایم آئی ٹی انٹرپرائز فورم (MIT Enterprise Forum) کے ساتھ کام کرنے دوران انہوں نے وسطی امریکا اور جنوبی ایشیا میں انٹرپرینیورل ایکو سسٹمز (entrepreneurial ecosystems) متعارف کرائے اور انہیں ترقی دی۔

اس سے قبل، عمران سعید نے این ٹی ٹی ڈیٹا (NTT Data) میں ڈیجیٹل پریکٹس متعارف کرائی اوراس بارے میں رہنمائی بھی فراہم کی۔این ٹی ٹی ڈیٹا دنیا بھر میں چھٹی بڑی کمپنی ہے جو ٹیکنالوجی کے شعبے میں مشاورت فراہم کرتی ہے جس کے ملازمین کی تعداد 75,000 ہے اوریہ کمپنی دنیا کے45 ممالک میں قائم ہے۔ اس کمپنی کی سالانہ آمدنی 16 ارب ڈالرز ہے۔ سعید اس کمپنی میں چیف ٹیکنالوجی آفیسر اور ہیڈ آف انوویشن کے طور پر بھی تعینات رہے۔ این ٹی ٹی ڈیٹا میں سعید کی آمد کین (Keane) کے حصول کے نتیجے میں ہوئی جہاں وہ 7,000 سے زائد افراد کے قیادت کرتے تھے۔ کین بھی ٹیکنالوجی کے شعبے میں مشاورت فراہم کرتی تھی اور اس کی سالانہ آمدنی 750ملین ڈالرز تھی اور شمالی امریکا، یورپ اور ایشیا میں حکمت عملی کی تیاری سے عمل درآمد اور آوٹ سورسنگ تک end۔to۔end آئی ٹی کی خدمات فراہم کرتی تھی۔

کین (Keane)میں شمولیت اختیار کرنے سے پہلے، سعید 13 سال تک ایک انٹرریپرینیور کی حیثیت سے کام کرتے رہے جس کے دوران انہوں نے سافٹ ویئر پروڈکٹ اور سروسز کی دو کامیاب کمپنیوں کی بنیاد رکھی۔ وہ اوپن انوائرنمنٹ (Open Environment) کی بانی ٹیم کے رکن بھی رہے۔ یہ ایک ممتاز مڈل ویئر پروڈکٹ کمپنی ہے جس کی ترقی میں سعید نے حصہ لیا اور یہ کمپنی 10 افراد پر مشتمل اسٹارٹ اپ سے ترقی کر کے ، 1995ء میں ایک آئی پی او بن گئی۔

سعید عالمی سطح پر اوپن (OPEN) کے بانی صدر بھی رہے جو دنیا بھر میں پاکستان کاسب سے بڑا انٹریپرینیورشپ اور لیڈر شپ کا ادارہ ہے ۔اس ادارے میں ایگزیکٹوز اور انٹرپرینیورز کی تعداد 5,000 سے زائدہے۔ یہ ادارہ امریکا، برطانیہ، کینیڈا اور پاکستان کے 12 شہروں میں قائم ہے۔ سعید کے پاس انٹرنیٹ سیکیورٹی ٹیکنالوجی کا پیٹنٹ (patent) بھی ہے جسے انہوں نے سٹی بینک کے ساتھ مشترکہ طور پر تیار کیا تھا۔ سعید کو کمپیوٹر ورلڈ کی جانب سے سنہ 2013ء کے پریمیئر 100 آئی ٹی لیڈرز میں سے ایک قرار دیا گیا۔سعید کو انٹرپرینیورشپ، ڈیجیٹل ٹیکنالوجیز اور انویشن کے شعبوں میں کام کے باعث وال اسٹریٹ جرنل، فوربز، ہارورڈ بزنس ریویو اور متعدد ممتاز کاروباری اور ٹیکنالوجی کی مطبوعات میں نمایاں جگہ ملتی رہی ہے۔ہیں ۔




داؤد ہرکولیس کارپوریشن لمیٹڈ ©